duminică, 25 aprilie 2010

Yammy-BooBoo

M-am gandit sa-mi fac un tatuaj cu o steluta mica la tampla dreapta. Cred ca am sa-i spun lu’ Cyn; ba nu – deja stiu ce-o sa-mi zica : “Bla bla bla, gurl, tu nu-ti faci tatuaj pentru ca: unu, n-ai curaj; two, nu te va lasa taica-tu sii.. quatro, nu-mi fac eu, iar daca nu-mi fac eu, nu-ti faci nici tu, right?!”
Willy a zis – mai in gluma, mai in serios – “da, da, cum spui tu.. mai vedem..” Cred ca nu-i spun nici lui.
Raul vine la 2o’clock la mine sa-nvatam la engleza. Ma rog, sa ma invete engleza, hehe.
Pana la urma am descoperit ca ai mei au sanse sa se impace. Nu ma-ntreba, n-am chef sa raspund acum.


Memories.
Mama a sunat azi să mă întrebe dacă sunt bine şi dacă Willy îmi găteşte. Tata şi-a piedut slujba pentru că a întârziat a treia oară, cinci minute. Azi n-am mâncat nimic la şcoală, pentru că mi-am pierdut banii pe drum, sau i-am uitat în buzunarul de la geaca de piele. Nimeni nu-şi mai aminteşte de ziua mea de naştere, darămite a străbunicii verişoarei surorii tatei din partea bunicului George. Tocmai am aflat că am un verişor în Alaska şi ne va vizita la vară. Am ştiut din prima clipă în care l-am văzut pe Raul că are prea mult păr pe piept. Tikkz îl cheamă pe hamsterul lu’ Cyn. Uşa şifonierului tatei scarţâie de trei luni încoace, iar vecinul de deasupra bate cuie in pereţi. O babă de cel puţin 90 de ani stă la colţul străzii fixându-şi proteza uzată, scârboasă si galbenă. Mor când aud cuvântul “figură” şi nu-mi dau seama de ce e rece canapeaua de catifea. Tzler e cu Sarah în parcul principal de trei ore, unsprezece minute si 29-30-31...secunde. Am găsit pe YouTube un filmuleţ în care Gerard Butler afirmă că a avut o aventură cu Jennifer Aniston. Urmează să mâncăm paste la cină. Din raftul doi al bibliotecii îmi zâmbeşte verişoara mea de trei ani, Crys (mi-e atât de dor de tine.) Vreau îngheţată cu fistic şi bucăţele mici de ciocolată Yammy-BooBoo, pentru copii. Muyeul de artă al oraşului îmi aduce aminte de grajdul de la ferma bunicului Albert, unde am facut cunoştinţă pentru prima dată cu o vacă. Orele de mate mă enervează la culme, iar Andrew, colegul din stânga mea, îmi trimite bileţele în care-mi spune că vrea să ieşim undeva. Ultimul film pe care l-am văzut a fost o dramă cu Sandra Bullok si Nicholas Cage. În general, la nunţi se cântă muzică de operă în jur de o oră. M+am săturat de lumea în care trăiesc şi totuşi ceva, zi de zi, mă încântă.
E clar; vreau viaţă !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu